dressyrpass!

Idag red jag lite dressyr med bäbis :) Hon var jätte fin och lyssnade riktigt fint på skänklarna!
Jag red med snodden, fuskis som jag är hehe :)
Iallafall så använder jag den för att hon skall hitta sin egen form, för det kallas ju HJÄLPTYGEL :)
hihi, då kan jag fokusera på min egen ridning lite också :)
Men hon var jätte fin och det blev ett litet bushopp i galoppen, kutrygg och upp i luften!
Haha, sånt gillar jag! :)
Vi tränade på att hon skulle flytta undan för skänkeln så det blev några fram- och bakdels vänningar :)
Men det var riktigt kul idag :)
Skickar med en gullbild på henne för att hon är den sötaste hästen i världen!



Imorgon skall jag och Emma rida ut så håll ögonen öppna efter nya inlägg!
/amelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-17 @ 17:38:58
Postat av: Evelin [Häst&Foto]

å då döt polle <3

2010-05-20 @ 18:39:24
URL: http://evliin.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0