Hööks

Överskriften säger väl det mesta? Om inte, så var jag på hööks idag! :)
Köpte med mig lite saker hem, ett schabrak, en grimma och ett pannband :)


haha, snygg bild! NOT ;)

Iallafall så åkte jag iväg till stallet när vi kom tillbaka.
Och vad möttes jag av? En ren häst! Nej, så bra va det inte, HELA högra sidan var ner lerad.
Vänstra var utan ett ända dammkorn, ärligt talat! :)

Haha, jag blev helt chockad och stod i minst 20minuter för att bara få bort leran.
Sen så gillar inte Carisma den hårda borsten ;) Så då skulle hon bara dansa runt lite i stallgången också! :)

Imorgon skall jag hoppa :) Hoppas hon kan tänka sig att förlora sin envishet imorgon bara, för sjutton va sur jag var alltså förra gången jag skulle hoppa, Haha!

Nu kommer det lite bilder från en annan dag jag red, kommer inte ihåg när :)







Hoppas ni gillar dom! :)
Hörs snart! /amelie

Kommentarer
Postat av: helen

Fin hon blir i pannbandet=) Hon gillar att hoppa egentligen =)Lilla Carisma=) Tänk bara på att inte resa dig något alls förän hon hoppat av, sitt bara tungt och fokusera på vart ni ska=) Lycka till nu..

2010-05-15 @ 20:38:35
Postat av: Amelie

Såklart hon blir! :) Ja, det vet jag! Hon gör det fortfarande, det är bara att vi har en kamp om vem som skall bestämma och då vill hon gärna det, även om hon inte kan det :) Men jag skall hoppa imorgon, så det kommer in lite om det då! :) Tack så mycket!

2010-05-15 @ 22:39:38
URL: http://galenponny.blogg.se/
Postat av: helen

Ja det blir jättebra=)=) Jag är jättglad att ni tycker så mycket om varandra=)Jag viste att ni skulle bli ett fint par=)=)Kram

2010-05-15 @ 23:31:49
Postat av: linnea

svar:

tack, desamma :)

2010-05-16 @ 19:34:38
URL: http://llidholm.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0