Hoppövning

Hejhej!
Igår var jag med på kompisen Amandas hoppträning för hennes tränare Siri och hjälpte till och tittade på, och jag blev otroligt inspererad av Siri's övningar! ;D
Ska därför lägga upp en övning som jag verkligen gillade.
Denna övning hjälper till att få bättre svängar och få rida mkt med skänklar med bjudning och att "vara med" hela tiden, hålla blicken uppe osv. Riktigt inspererande var det ;)
Kan fråga Amanda vad hon tyckte! ;D
Går dessutom rida banan bakifrån, blir också väldigt bra! :)

Dessutom så får jag visa mina otroligt grymma skills i paint (noot) haha :)

Sista hindret, 6:an ska egentligen vara rak, men fick inte plats så man kunde hoppa normalt på oxern. haha :)

Imorgon ska jag hoppträna med Julia, får se vad det blir för övning då! ;D

Ha det super,

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0