sjukling

hej, jag är sjuk.
så jag skall inte rida idag.
har redan varit i stallet faktiskt.
och på granngården.

mamma sa att vi kunde åka till Hedmans häst. Men det öppnade kl 13:00.
sen tänkte vi åka till Hippo Nova Ridsport Outlet men det öppnade också 13:00.
och sen så åkte vi till Jump inn men det hade inte öppnat även om klockan var 10:30..
så vi åkte till granngården som det var tänkt från början.

Iallafall köpte jag lusern, korn och ett tredelat eggbett :)



Tränset kommer någon dag också!!! :)

Får se om jag kan åka till skolan imorgon, för då så kan jag ha ridlektion också..
VILL DET! Men det går ju inte om jag är lika förkyld som jag är nu!

6veckor kvar till sommarlov,*highfive*/amelie

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0