Tjena!

Hejhej!

Dressyrtränade med Julia i paddocken idag, hon kändes faktiskt rätt fin idag! ;)
Hon var relativt pigg och jobbade riktigt bra!
Blev lite virrig emellanåt, men det hör till! ;)
Försökte träna lite på det som jag & Julia tränade på när vi red för Annelie.
Julia fattade faktiskt bra och jobbade riktigt bra! ;D
Så blev jättenöjd ♥
Vi fick till fina mjuka övergångar oftast och hon jobbade riktigt bra i form,
då vi ibland låg på en volt ioch tränade lite mer krävande övningar när vi skulle trava och jag skulle mjukt flytta henne in till en mindre volt, vilket är lite svårt för henne, så fick bli mindre del av det. :)
Men den biten vi tränade på det så gjorde hon det bra!
Dessutom var hon mer samlad i galoppen idag!
Blev inte lika springit som det lätt blir :P Själv så kände jag mig lite slarvig, haha, men jaja, så är det ibland ;)

Haha gullplutt ♥
Helt sjukt vad jag älskar min ponny :') ♥

Imorgon blir det en tur ut med Amelie och kanske ngn mer ;)



Julia är så sjukt söt på den här bilden ♥ (Julia har en boots på sig, pga ett sår vid hoven)

Ha det superbra,


Guuud vad jag vill ut och tävla med honey! :D

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Sööt häst :)

2010-05-17 @ 19:47:55
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: mli

Fin blogg !

kolla görna in på min o ge mig lite tips på hur den kan bli bättre :)



hastemelie.blogg.se

2010-05-17 @ 20:21:27

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0