Underbart väder!

Hej!

Idag har jag till och med ridit med t-shirt och ändå tyckte jag det var svinvarmt! Haha gött, asså - nu är det faktiskt snart sommar. För imorgon, så är det bara 5 veckor kvar till sommarlov, fatta hur gött eller?!

Jaja, tillbaka till idag. Julia var lite bråkig i början idag, då jag blev rätt irreterad. Men när vi fick lite samspel efter ett flertal lösgörande övningar med öppnor, slutor, skänkelvikningar, serpentiner, volter och allt jag kunde komma på. Till ett slut så gav hon sig och jobbade riktigt bra. Hon jobbade då svinbra i en jättefin form i alla gångarter. Vi fattade också rena galoppfattningar och galoppombyten. I sluten gick hon helt underbart!

Det känns så himla underbart nu, när jag inte behöver vara orolig för att lämna tilllbaka henne.

Det är endast veterinärbesiktningen kvar nu, sedan blir det att skriva kontrakt. Sedan är hon min.

Sedan är det bara att leva livet. Med världens bästa häst.

Ha det bra nu,
 

Kommentarer
Postat av: melody-madonna

jag har lite frågor till er. Ni kanske kan ha en frågestund med mina frågor!?xP



hur höga är Carisma och Julia?

hur gamla är dom?

vad skall ni inrikta er på?

är ni bästa kompisar?

isåfall hur länge har ni vart det?

har ni någon övning som kan få hästen lösgjord?



hoppas på svar XD melody-madonna!

2010-05-03 @ 07:41:35
Postat av: Alice

Kul att Julia blivit din men du måste inte skriva om det i varje inlägg!XP

2010-05-03 @ 14:18:03

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0