Hejsan igen!

Det var ett tag sedan vi uppdaterade denna bloggen, men vi har allt en del besökare kvar! Vilket är roligt eftersom att det var några veckor sedan sist! Under tiden vi inte bloggat på denna bloggen har vi bloggat på våra egna bloggar, min heter kittykanon.blogg.se. Där skriver jag och min och Carismas utveckling varje dag och så mycket jag hinner nu i skoltider och sådant. Jag och Carisma har kommit långt på våran väg, och utvecklas mer och mer varje dag. Vi har nu börjat att sätta skänkelvikning och öppna och sluta i trav klockrent och håller även på att träna ökad trav och galoppombyten. Carisma är som en helt annan häst sen olyckan hände och vi har kommit så himla långt. Vi känner att vi kan lite på varandra till 1000 och hon är mer än vad jag någonsin har kunnat önska! Jag älskar henne över allt annat! Hon är verkligen min bästa vän, det kanske låter klysigt, men det är sant. Eftersom vi inte uppdaterat här på ett tag och förmodligen kommer bloggen vara nere ett tag till så finns jag på kittykanon, och Emma på littlemissjulie. Vi har båda tagit oss framåt i våra hästliv och vi är fortfarande bästa vänner. Vilket vi varit i snart 7½ år. Vi umgås varje dag och Emma har även Julia hemma hos mig. Snart skall hästarna tillbaka till Annelie och det vill säga mer träning och mer seriöst. Då jag har fått tag i en hopptränare, som jag och en kompis skall träna för! :) Så vi får hoppas på det bästa!

Idag hoppade jag, och ni som håller er kvar ifrån när jag och Emma började blogga här, ni vet när Carisma alltid vägrade på typ 40hinder? idag hoppade hon med en marginal av 110cm över ett 80cm hinder, så vi är på g nu. Jag är så stolt över henne! Hoppas på att träningarna kan komma igång nu bara, för mig och Lina :) Men läs gärna om mig och Emma på våra bloggar tills denna startas upp igen,


Här hittar du Amelie: LÄNK
Här hittar du Emma: LÄNK


Ha det jättebra så hörs vi snart, Kram Amelie♥ Skickar med några bilder! Den suddiga hoppbilden ligger på 90cm.






Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0